,,Troszeczkę słońca dla wszystkich którzy go potrzebują … Pati you are in!” – Cíclovia en Caracas

Ponieważ wczoraj lało jak z cebra, dziś mamy słońca jak w piasku na morzu … 😉 ush, ale mi się udał ten zwrot, normalnie jestem dumny z siebie; also, dlatego też wybrałem się na tak zwaną Ciklovię która odbywa się co niedzielę od 7 do 2pm; w tym czasie wszystkie większe drogi bedą zamknięte dla rowerzystów, deskorolkowców, pań z wózkami dziecinnymi, psów kotów i innych poruszających się obiektów żywych i martwych, ( ush długie to zdanie;))

Mi hermana Pati wysłała mi gestern a lot of pictures z śniegiem, (pijanym) bałwanem, … dała mi do zrozumienia że lubi śnieg i tęskni za słońcem, also Pati specialnie dla Ciebie i całej mojej rodzinny:

 

… i krótki filmik niedzielny;) – sorry za odwrócony obraz – Tipp: Teraz i tak wszyscy maja iPad-y, jego odwrócenie powinno wyświetlić prawidłowy obraz;)

Leave a Reply

